Sarge - Moje TOP 10 gier 2014 roku!





Oto materiał, w którym zaprezentuję Wam TOP dziesięć gier wydanych w 2014 roku, z którymi najlepiej się bawiłem. Pamiętajcie, że wziąłem pod uwagę tylko produkcje, w które mogłem dłużej pograć. Niektórych ważnych tytułów z 2014 roku nie miałem okazji przetestować, więc też nie mogły znaleźć się w tym zestawieniu.

Zaznaczam też, że nie jest to lista najlepszych gier 2014 roku, ale takich, przy których najmilej spędziłem czas. Oczywiście nie brałem pod uwagę gier starszych, które nagrywałem w 2014 roku, bo chodzi tutaj o wybór tytułów mających swoją polską premierę w 2014 roku. To całkowicie subiektywny ranking - mam nadzieję, że go uszanujecie:). Ja sam nie zamierzam nikogo przekonywać do swojego zdania;). Miłego oglądania!
Wszystkie gry tanio możesz kupić - Tutaj!

Tutaj Kupisz Tę Grę Najtaniej!



Obczaj też śmiało darmowe gry:

Komentarze