Zmiany na Vlogu/Blogu

Witajcie Postanowiłem skreślić te notkę gdyż postanowiłem mocno ograniczyć liczbę filmów na stronie. Spowodowane jest to tym że codziennie średnio YouTuberzy Growi z mojej subskrypcji produkują średnio 100 filmów z 70 Subskrybowanych kanałów! I zwyczajnie nienadarzaniem to wszystko wstawiać (tak wszystko wstawiam ręcznie i brak czasu) na bloga a po drugie często Blogger myśli że to jest spam. Dlatego taka decyzja.

Postanowiłem że od dzisiaj będą okazywać się filmy tych YouTuberów których osobiście darzę sympatią i szacunkiem! Myślę że tak będzie najuczciwiej i przy okazji wytnie się oszołomów jakich sami pewnie wiecie pełnio na YT. Możliwe że z tej listy ktoś ubędzie ktoś przybędzie, wszystko uzależnione jest od rozwoju bloga i tego czy będziecie go chętnie odwiedzać inaczej moja praca choć nacechowana pasja do gier nie będzie miała sensu ; - )

 Na Stronie pozostają (z krótkim uzasadnieniem) :
RockAlone2k  - za charyzmę i staż na YT
Yoji720 -  jest dobry !
Sarge -  trochę mnie denerwuje jego maniara z akcentowaniem wyrazów ale dostaje szansę.
Seto - sympatyczny i bez wariactw
MrZenekHD (zenek) - bo robi coś innego niż wszyscy
DeeJayPallaside - za głos i vlogi
Niezapominajka  - (obecnie jedyna kobitka ' w zespole').........ma miły głosik i śmiech.
CTSG - bo zasłużył
Jerzy (The gamer vel Antares)  - 'Inny' vlogger
Vertez - choć nagrywa pod tzw. Gimbe to ma potencjał i miły głos wiec zostaje :P


 PS. Na stronie sa widoczne reklamy i gdzieniegdzie reflinki do darmowych gier.............chcesz się odwdzięczyć za mój czas i wkład pracy? To już wiesz co trzeba zrobić!

Stay Tuned

Tutaj Kupisz Tę Grę Najtaniej!



Obczaj też śmiało darmowe gry:

Komentarze